×

گواهی نامه های اخذ شده توسط شرکت

نرم‌افزار حضور و غیاب جهان گستر

نــرم‌افــزار مدیریت پرسنل و کنترل حضور و غیاب جهان گستر

محاسبه دقيق کارکرد پرسنل از هدف های استفاده از نرم افزارهای حضور و غياب است. جهان گستر با ارائه نسخه های مختلف برنامه حضور و غیاب با برآورده کردن اين هدف و ارائه امکانات و گزارش های مختلف مديريتي و پيشرفته و محاسبه پارامترهای کسر کار، اضافه کار، مـــرخصي، ماموريت و... نيازهای سازمان ها و شرکت ها را بطور کامل برآورده مي کند. ویژگی های برجسته نرم افزار حضور و غیاب عبارتند از:

ثبت مشخصات کامل پرسنل
شما می توانید مشخصات کاملی از پرسنل را در نرم افزار ثبت کنید:
  • ثبت اطلاعات شخصی، استخدامی، اطلاعات خودرو و...
  • گروه بندی پرسنل و امکان جستجوی پیشرفته

تعریف شیفت ها و ساعت های متنوع کاری
شما می توانید شیفت های پیچیده کاری تعریف کنید. از شیفت ها و ساعت های ساده کارمندی تا شیفت های چرخشی، نگهبانی، چند تکه، شناور و ...

تقویم فارسی و میلادی
تقویم فارسی شامل تعطیلات رسمی و مناسبت های مختلف
  • امکان درج مناسبت های خاص
  • افزودن تعطیلات یا جابجایی آنها

ارائه خروجی های مختلف نرم افزاری
شما می توانید شیفت های پیچیده کاری تعریف کنید. از شیفت ها و ساعت های ساده کارمندی تا شیفت های چرخشی، نگهبانی، چند تکه، شناور و ...

گزارش های پیشرفته
امکان ارائه گزارش از آیتم های مختلف مانند کارکرد، کسر کار، اضافه کار، غیبت، اضافه کار و ...


ارائه خروجی های مختلف نرم افزاری
شما می توانید شیفت های پیچیده کاری تعریف کنید. از شیفت ها و ساعت های ساده کارمندی تا شیفت های چرخشی، نگهبانی، چند تکه، شناور و ...

ارائه گزارش های تحلیلی
نمودارهای مختلف که با ارائه روند تغییرات هر آیتم به مدیران در تصمیم گیری کمک می کند.

نرم افزار های حضور و غياب جهان گستر در يک نسخه رايگان (Free) و چهار نسخه غير رايگان (Standard, Professional, Ultimate & WEB) عرضه مي‌ شوند.


** گزارشات پايه شامل گزارش ورود و خروج، کارکرد و کارکرد به تفکیک روز ، تاخیر و تعجیل، اضافه کارها به تفکیک، ماموریت و مرخصی، کل کارکرد، جمع ساعت کاری، حاضرین و غایبین، کلیه ترددها، به صورت يکجا و مجزا مي‌باشد.

*** ماژول مدیریت و گزار شگیری تحت وب موارد زير را از طريق اينترنت يا شبکه درا ختيار کارمندان و مديران قرار مي دهد:
امکان درخواست ماموریت و مرخصی روزانه یا ساعتی توسط پرسنل
امکان تعریف کاربران متعدد و اختصاص سطح دسترسی با کلمه عبور منحصر به فرد
مشاهده نمودارهای آماری بصورت ستونی و خطی برای ماموریت ، مرخصی ، اضافه کارها ، تاخیر و کسرکارها
امكان مشاهده حاضرین و افـــرادی که در ماموریت و مرخصی هستند
امکان ارسال پیغام برای کاربران
امكان صــــدور مــــجوز برای پرســـنل جهت ویرایش مشخصات فردی
امکان مشاهده تردد و گزارش های هر شخص توسط خود وی
امکان تعريف تاييد کننده و تصويب کننده

دفتر مرکزی : قم - خیابان عطاران  - نبش کوچه شماره 11 - پلاک 1 - طبقه 3

برخی از مشتریان ما

  • دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری
  • معاونت حمل و نقل شهرداری استان قم
  • معاونت پایانه های مسافربری استان قم
  • مرکزمدیریت حوزه ی علمیه استان قم
  • سازمان تبلیغات استان قم
  • معاونت دانش آموختگان و طلاب استان قم
  • اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم
  • مرکز مدیریت حوزه های علمیه 
  • مرکزاحیاء کتب اسلامی استان قم 
  • اداره آموزش و پرورش منطقه 1 قم
  • ترمینال های مسافری استان قم
  • مطب دکترضیائی ساختمان پزشکان امین 
  • مرکز تحقیقاتی جوادالائمه (ع) 
  • ساختمان پزشکان استان قم
  • درمانگاه دندانپزشکی سینا قم 
  • دندانسازی دکترآزاد 
  • انجمن دندانپزشکی استان قم 
  • کلینیک دندانپزشکی بهاراستان قم 
  • درمانگاه دندانپزشکی حکیم قم
  • شرکت فرنان شکوهیه 
  • کارخانه تولید MDF مقدم جاده کاشان 
  • شرکت همراه چاپارسحر
  • مجتمع تجاری سیرنگ استان قم 
  • کشتارگاه صنعتی نوین
  • شرکت افق طلایی اندیشه
  • بیمه کارآفرین نمایندگی نعمتی زاده
  • هتل آریا استان قم  
  • شرکت پخش پدیده پایدار استان قم 
  • دادگستری کل استان قم
  • کارخانه ی ثابت رنگ (52 عدد دوربین)
  • کارخانه تولید پفک لینا - شهرک شکوهیه
  • ساختمان پزشکان صبا - تهران
  • شرکت بیمه نوین ( دفترمرکزی استان قم )
  • فروشگاه صنایع دستی زند ایران در تهران
  • شرکت صنایع دستی پارسی تهران
  • شرکت سدید بتن
  • کارخانه قم آلیاژ 
  • کارخانه فولاد غرب آسیا اصفهان
  • سازمان اتوبوسرانی استان قم
  • کارگاه آهن فروشی برقراری
  • بنیاد شهید استان قم
  • شهرداری شهرستان آوه - استان مرکزی
  • انجمن دندانپزشکی استان قم
  • سازمان پسماند شهرداری قم
  • سازمان بهزیستی استان قم
  • عینک ولایت
  • مسجد رفعت صفائیه 
  • مسجد صاحب الزمان میدان توحید

پشتیبانی آنلاین